söndag 26 augusti 2012

Sven Fristedt

Sven Fristeds tyg "Kalle".

7 kommentarer:

  1. Det där mönstret har jag med lite andra färger, turkos och lila (istället för rosa och brunt) - annars lika med orange och svart. Jag gillar "Kalle"! Använder tyget som duk.
    (Det finns på min blogg "Snaquesaligt" den 24 mars 2010, tyvärr ser de orange rutorna lite gula ut där.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul Anta, ska genast titta efter hos dig.

      Radera
  2. Det skulle jag kunna tänka mig i vårt kök. Tycker det är riktigt läckert.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det är snyggare i verkligheten än på bilden.

      Radera
  3. Jag äger en gungstolsmatta i det här mönstret. Den är blå-grön-svart och jättefin tycker jag själv.

    Sex gånger har jag försökt skriva ner den mystiska texten och det blir aldrig rätt ochnu försöker jag för sista gången.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad snyggt med din matta. Visst är det krångligt med texten.

      Radera
  4. kalle, en ny bekantskap! jättesnyggt!

    SvaraRadera