tisdag 17 januari 2012

Burkar



Lite plåtburkar.

10 kommentarer:

  1. Det är knappt jag kan titta på alla dina fantastiska burkar, jag är nämligen så sjukt förtjust i just gamla burkar!

    SvaraRadera
  2. Herlige vitaminbomber i stilig hylle:)
    Trine:)

    SvaraRadera
  3. Allt som man kan stoppa något i är fascinerande och väcker nyfikenheten. Tänk så mycket man kan göra med dem om inte annat bara se och njuta!

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  4. Oj så mycket fint! Och dina fina bilder från Fifty Fifty bjöd också på en hel del ögongodis! Länge sedan jag var där nu...

    SvaraRadera
  5. Så herlige!!!!! Nesten som sukkertøy!!!

    SvaraRadera
  6. Tack alla rara, nu kan jag äntligen svara.

    SvaraRadera
  7. trevlig cloettaburk där uppe till vänster på översta hyllan, de andra var lite väl färgstarka för min smak. :)

    SvaraRadera
  8. Vilken färgboost! Man blir så glad.....

    SvaraRadera