måndag 5 december 2011

Tre stycken en utan lock.


Locket fattas på en men vad gör det.

8 kommentarer:

  1. ...ingenting tycker jag!

    SvaraRadera
  2. De där var ju superfina! Strunt samma att locket fattas på en av dem!

    SvaraRadera
  3. Härliga kylskåpskannor, "Kylex" från Gullaskuf :-)
    Det finns 4 storlekar, så det är bara att samla på ;-)

    SvaraRadera
  4. Så snygga! Jag har länge tänkt att jag inte skulle samla på de här men i lördags hittade jag den minsta varianten (utan lock) för 10 kr och då kunde jag inte låta bli. Nu vill jag ha en i varje storlek, minst! Den gröna färgen är så fin.

    SvaraRadera
  5. Tack. Det har bara blivit så här utan att jag har samlat.

    SvaraRadera
  6. härliga funkis-kärl. nu får du ju anledning att springa på loppis ännu mer, då du letar efter locket! :)

    SvaraRadera
  7. JAg har en sådan. Med lock! Ganska liten.

    SvaraRadera