onsdag 26 oktober 2011

En söt bild.


Titta vad jag hittade bland mina retroburkar i köket.

15 kommentarer:

  1. Hm... Det där är ingen vanlig rådis...

    SvaraRadera
  2. Åh, visst är det en lite Gerbil! Min minsta grabb tjatar som en stolle, för han vill köpa två stycken. Och jag har lovat att han ska få, vi har bara inte köpt dem ännu.
    Men de är för söta!

    SvaraRadera
  3. Så utrolig søt:) trives med farger den der:)
    Trine:)

    SvaraRadera
  4. Ja Ann-Charlotte visst är det en Gerbil.

    SvaraRadera
  5. Han är ju så vansinnigt söt och bilden är så bra. Skicka in den till någon fototävling.

    SvaraRadera
  6. haha, den dök bara upp där eller? :) vilken sötnos.

    SvaraRadera
  7. En annan liten trevlig gnagare som är lite större men är rysligt lika är ökenråttan! Smart, kul, social och en riktig rymmarexpert!!! Jag hade 12st hemma som mest till låns men vilka charmtroll!!!

    DeBeer / manganiatokan / Erica

    SvaraRadera
  8. Gulligt! Får mig att tänka på Råttatouille-filmen.

    SvaraRadera
  9. Jag hoppas min son vill ha gnagare när han blir större, det vill nämligen jag o då blir vi två mot en hehe, när jag var barn hette de där ökenråttor och vi hade hur många som helst, görsöta utom när de bits =)

    SvaraRadera
  10. Men så söt! Precis, skicka till någon fototäblung! En riktig proffsbild!!!

    SvaraRadera