onsdag 20 juli 2011

Minnen




En sådan här charmig bil körde min far oss i när jag var barn.

7 kommentarer:

  1. Fantastiska och i vilket skick! Ägda med kärlek. Jag skulle inte ha något emot en. Den gröna kanske. Allt gott! Kram M

    SvaraRadera
  2. Dessa bilar är ju verkligen så fräna, tala om nostalgi!

    SvaraRadera
  3. Maria, ja den skulle passa bra nu när våran har gått sönder.
    Renee, javisst är det. Brittmari

    SvaraRadera
  4. Fräcka bilar! Vilken färg hade din far? :)

    SvaraRadera
  5. Linda, min far hade en beige, där vi rullade upp taket. Brittmari

    SvaraRadera
  6. De är ju vackra bilar. Jag vill ha en sån. Oj vad tuff man skulle bli i den. Liten och tuff ;)
    Ann-Louise

    SvaraRadera
  7. Jag har en dröm om att en dag köpa mig en "sommarbil". En gammal, liten och opraktisk, men söt. Dessa bilar var ljuvliga!<3

    SvaraRadera