måndag 27 december 2010

Trådrullar





Håller på att rensar och städar mina lådor.

17 kommentarer:

  1. Härligt med rensning, men det tar sådan tid... man hittar ofta så mycket kul i rensningarna :). God fortsättning! / my / retrostuff

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig låda med trådrullar - jag blir superinspirerad av sådan bilder ;-) Städa och röja skulle jag med behöva göra....

    SvaraRadera
  3. Massa rullar jag ser, men var är den röda tråden?? :)

    SvaraRadera
  4. Det var inte dåligt med trådrullar du... :-)

    SvaraRadera
  5. For ei herleg blanding av fargar :) Deilig å få rydde i sysakene av og til!
    Takk for koselig kommentar på bloggen min!
    God Jul til deg :)

    SvaraRadera
  6. Vackra färger gör mig alltid glad, vare sig det gäller tyger, tråd, garn eller handduksavdelningen på någon affär.
    Hm, jag skulle också behöva städa bland trådrullarna.
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  7. Härlig samling trådrullar!

    SvaraRadera
  8. Hej igen Brittmari!
    God fortsättning på julen och ett Gott Nytt År 2011. Det var verkligen roligt att träffa dig och se din fina utställning och jag är så nöjd med väskan. Tyvärr hittar jag inte kabeln till min mobilkamera, ska hem till Stockholm och leta, vill gärna lägga in bilder från utställningen. Fortsätt sprid glädje med alla härliga färger, tyger och alster som du tillverkar.

    SvaraRadera
  9. Underbart med ordning och reda...jag försöker styra upp här hemma också..borde skicka i väg massor med "bra ha sybehör" ...Ha en fin tisdag!!!

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder på härliga grejer, men såg ingen randig trådrulle ;) Jag brukar oxå "städa" bland mina sygrejer med jämna mellanrum, bara för att få sitta å fingra på alla kul saker man faktiskt har i sina gömmor =)

    SvaraRadera
  11. God fortsättning till alla kära blogg vänner, tack för fina kommentarer men jag är nog randig i huvudet av alla mina projekt som jag vill göra och lämnar halvfärdiga. Brittmari

    SvaraRadera
  12. Vilken skatt!
    Jag håller också på att röja o rensa! Var och inhandlade korgar av alla slag och storlekar för flera hundar! Nu ska här sorteras!
    God fortsättning på dig också!

    SvaraRadera
  13. Hei! For mye forskjellige slags tråder du har!
    Koselig samling! Kram, PiPa

    SvaraRadera
  14. Hej och tack för hälsning hos mig;)
    Så fin header du har...sötaste kissen;)
    Vilken härlig samling av rullar!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  15. Trådruller er et meget fotogent materiale, fine billeder!

    Jeg vil ønske dig et rigtigt godt nytår!

    Kram
    Helle

    SvaraRadera
  16. Gott Nytt År Brittmari och tack för dina fina blogginlägg!

    SvaraRadera
  17. oj jisses! det var inte några rullar du, hihi :-D Härligt! Jag har alldeles för få sytrådar..

    SvaraRadera