onsdag 17 november 2010

Pallar och kuddar






Några pallar och kuddar.

11 kommentarer:

  1. Härliga färger på tygerna, jag blir pigg glad av att titta på bilderna. De fyrfota vännerna är ju för goa där de ligger :)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Härliga färger och mönster!

    SvaraRadera
  3. Den översta pallen med svarta ben är ju helt grym.
    Fantastiskt bra jobbat.
    Katttyget är ju to die for.

    SvaraRadera
  4. Mumsiga färger...gillar att du använder gamla fransar i arbeten:)

    SvaraRadera
  5. Så fint!Jeg elsker kattene!!!

    SvaraRadera
  6. Helt fantastiska saker, Brittamari. Jag har gäster i helgen men vem vet, vi kanske dyker upp i Summan! Om inte tar jag mig en tur vid ett senare tillfälle. Ha det så bra! Carina

    SvaraRadera
  7. Tack för alla fina kommentarer, de värmer.Brittmari

    SvaraRadera
  8. Vad mycket fint du visar på din blogg väldigt inspirerande, jag blir riktigt sugen på att börja sy igen!

    SvaraRadera