söndag 14 mars 2010



Hittade dessa tre UE blomkrukor Lena på loppis, för 10kr st.

8 kommentarer:

  1. Hejsan svejsan!
    Men vilka härliga pelargoner du har då!
    Såg ditt inlägg från September!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Härliga krukor! Fantastiskt att hitta Ekeby-krukor till det priset! De är ju hutlösa i priserna på Tradera tex :)
    Tack för dina fina ord hos mig goa du! Jag brukar inte ha migrän, men man vet ju aldrig! Min mamma har haft det till och från genom åren så det är kanske inte omöjligt. jag ska verkligen försöka hålla ordning på stressdemonerna hädanefter:)

    Kramhögar Lycke

    SvaraRadera
  3. Jag har någon vit som är släkt med dina tror jag. Jag köper bara krukor om de kostar max 10-15 kronor. Har en ganska stor samling nu...

    SvaraRadera
  4. Super härlig blogg med massor av fina saker :)

    SvaraRadera
  5. Tack för alla Dina kommentarer hos mig!!! - och vad roligt att Du blev inspirerad till att städa garderoben ;-)
    ( Jag brukar svara på kommentarerna under inläggen, men eftersom det var mina äldre inlägg så svarar jag här hos Dig istället! )
    Såg också att Du anmält Dig som följare... Välkommen! :-)
    ( Och lycka till nu med garderoben!!! )

    SvaraRadera
  6. Du är också en riktig turgumma:) UE krukor för en 10:a /st wow!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Ett riktigt fynd. Jag gillar oxå Uppsala ekeby.
    Det var roligt att få hitta hit till din fina blogg.
    /Cecilia

    SvaraRadera
  8. Vilket fynd! Uppsala Ekeby gör så fina krukor... Jag vill ha fler:-)
    /Maja på Husmorsskolan

    SvaraRadera