lördag 6 mars 2010


Denna har jag sparat ialla år, det var väl kul.

6 kommentarer:

  1. Vilka strålande fina planscher!

    Tricket är ju att spara sånt man en period inte alls kan förstå varför man sparar - till slut blir såna saker också gamla och användbara!

    SvaraRadera
  2. Åhh vilka fina planscher! Burken i inlägget under var ju underbar den med ;-)

    Jasså, vad lyxigt det låter med en man som putsar fönstren! Min man fixar inte sånt... och inte jag heller egentligen ;-) Mina fönster blir randiga hur jag än bär mig åt...

    Kraam Lotten

    SvaraRadera
  3. Kul! Oss hamstrar emellan =)

    SvaraRadera
  4. Skulle kunna spara mycket om jag inte hade en sambo som slänger det mesta "han" tror inte ska ligga och ta plats, skräpa ...
    :)

    SvaraRadera
  5. Jättekul..den som spar den har:)

    SvaraRadera
  6. Åh vilken fin plansch! 10- gruppen gör ju så härliga mönster också.
    /Elin.

    SvaraRadera