måndag 16 november 2009

En till fotpall klar.

10 kommentarer:

  1. vilka fina pallar! själv är jag på jakt efetr en med fårskinn på!

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar!
    Der ser ut som vår svarta katt!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina pallar du gör.. den här var ju så läcker..

    SvaraRadera
  4. Så fin palla, var det deigners Guild tyg?

    SvaraRadera
  5. Åh vilka fina pallar!! =)! Tack för dina kommentarer! Knappar är ju en av mina stora stora passioner, sen kommer dekorband... hm, apropå dekorband, så skall jag snart välja och vraka i dekorbandshimlen, bolltofsar och allt möjligt... =)! Det ser jag fram emot, ser så fina band du har på dina pallar!

    Kattungar är söta, men det är ärligt talat nästan skönt när de hittar bra hem!

    SvaraRadera
  6. Tack för titten hos mig! Nu fick jag chansen att kolla in din blogg...
    Underbara tyger, läckra pallar och mycket annat. Jag kommer gärna tillbaka.
    Anna-Lena

    SvaraRadera
  7. Åååh...uunderbar!!!! Vad du kan - jag älskar sådana där..men har ingen hemma - den var väldigt begärlig denna - du skulle ju kunna sälja sådana?!? Älskar fransen också - jag är en riktig fransmaja jag :)))

    Kram Lycke

    SvaraRadera
  8. Tack för alla fina kommentarer, jag säljer fotpallar mm.

    SvaraRadera
  9. SÅ fina! En sådan skulle jag gärna äga!

    SvaraRadera